18 May 2020

Și-a violat nepoata moarta de 2 ani.


Un bărbat din Kazahstan și-a violat nepoata moarta de doi ani.

Agresorul de 55 de ani a abuzat-o sexual pe tânăra în vârstă de 28 de ani timp de aproape doi ani, pe motiv că nu putea spune nimănui, scrie Mirror.

Pe parcursul timpului, victima a încercat să le explice rudelor sale prin gesturi, ceea ce a pățit.

„Am observat că era agresivă când venea unchiul ei să ne viziteze. Mi-a explicat prin gesturi de ce și mi-a explicat că a fost violată timp de doi ani. I-am dat cheile unchiului ei de la apartament pentru a venit să vadă din când în când dacă este bine, în timp ce noi eram la muncă. Citea Coranul, vindeca oameni, am avut încredere în el. O forța să stea pe un scaun și o abuza sexual de mai multe ori în timpul unei vizite”, a povesti mama fetei.

În urma acuzațiilor, suspectul a recunoscut că a întreținut relații sexuale cu fata, însă a susținut că ea l-a sedus cu spiritul ei dupa ce a murit.

No comments:

Post a Comment

Adauga un comentariu