20 May 2020

VIDEO ȘOCANT: bătută și torturată de iubitul ei!



Fata asta trebuie să o fi încurcat rău ca să obțină bătaia pe care a primit-o!

 Incepe cu ghemuirea ei într-o cadă de baie, țipand la iubitul ei, mai bine ai face bine să nu sângerezi pe podea, sigur .. Se pare că el de asemenea, o înfometează sa puna niște carne pe oase.

Apoi îi sparge un pahar de vin in cap, poate are o problemă cu băutura ?? Acest tip într-adevăr scoate totuldin el ... o face chiar să-i sărute si degetele de la picioare .. Poți vedea că genunchii lui sunt sângeroasi de cate lovituri i-a dat chir la  fata. El o lovește unii dar o trage și de păr.

Apoi este filmata așezată pe niște așternuturi diferite. „Într-una din aceste zile Alina .., a plecat direct pe lună ...” oricum, ea vede cu siguranță stele verzi  ...

Barbatul bataus este ulterior arestat.

Baiatul: - „Vrei să mă iei de la familia mea? F ** ti rudele tale moarte! "
 (O insultă usoara știu, dar este cel mai ofensiv lucru pe care îl puteți spune unui român)

El continuă: - „Să mă iei de la ai mei? 
Fata: „Nu am spus asta ...

Esște întrerupta de tip: ”Heeey heeey! Ce ai spus mai devreme? Spune-mi, il suferi pe asta, da sau nu? ”
Fata: „Pe cine?”

Tipul: "Pe unchiul  !, unchiul meu din Kuweit, spune DA sau NU?"
Fata: * plânge * "Ce vrei să-ii spun?"

imaginile se intrerup apoi reiau:

Tipul o loveste cu PAHARUL: „Cum il vad eu... asa cum il vad eu... ( poate fi înțeles și ca„ Felul în care îl cunosc eu ”

Fata: „Te rog să te opresti, te rog, oprește te rog, oprește-te”

* Paharul ii se sparge in cap *

Tipul: "Paharul i s-a spart cap, da, vezi ... și acum o voi înjunghia în gât!"

* imaginile se intrerup apoi reiau: *

El ”Săruta-mi mâna  ... nu .. săruruta-mi piciorul.
* ea saruta *

El: „este corect, așa cum o fac și sclavii! Cine este șeful tău, spune-mi, cine este șeful tău?

* imaginile se intrerup apoi reiau: *

El: „Fii atenta, baga** as p**a in mortii ei, uite! ( o loveste cu piciorul in fata) Ca pe curve spune baiatul ”

Pentru a rezuma acest lucru: tipul o bate pentru că el spune că a spus că nu s-a culcat cu unchiul lui.



De asemenea, tipul este un țigan țigan de rahat, un laș care a ales să dea bătăi unei fete fără apărare.

 Nu este o curvă, cel puțin în videoclip, tipul nu o acuză de înșelat sau ceva de genul. El o lovește cu un pahar nu pentru că este beat. El doar îl folosește ca instrument de tortură.

În cultura țiganilor este acceptabil ca un tip să-și bată fata / soția. Chiar se laudă cu asta. 

Despre acest videoclip este vorba. Fata este destul de prostuta pentru ca rămâne cu el.

Acești țigani sunt ca 5-10% minorități, sunt mulți, deoarece 4 milioane de români au emigrat în alte țări de la căderea comunismului.
Cei mai mulți dintre români văd tiganii cu dezgust / ură pentru că fură / jefuiesc / înșelează în toată Europa, așa cum obișnuiau să facă în România și îngreunează încrederea românilor în străinătate.
 De asemenea, tiganii sunt originari din Nordul Indiei si nu arată ca europenii.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Romani_people

Distribuie pe facebook

1 comment:

Adauga un comentariu